Min midsommarhelg

Bättre sent än aldrig?

Min midsommar spenderades i Ekeby hos pappa och company. Farfar var på besök från Spanien och fick träffa William för första gången. Det var en underbar dag trots regn med lekar, grillad korv till lunch, midsommar mat, jordgubbar, öl, vin, kortspel och jacuzzi bad mitt i natten.

Dagen efter samlades vi alla i tältet för left over lunch då bestämde en del av oss för att vi skulle till borstahusens tivoli men det började regna så vi drog till Liseberg istället, Jocke och Jensen hängde också på och vi blev tre bilar upp dock ej fyllda. Vi hade sketans roligt, jag o ålen vann 3 kg chips.. Bra för min bantning! vi var hemma lagom till kl 02.00. 
 
Just nu, mamma har precis dratt. jag och w ligger och myser i sängen det får man lov att göra i detta skitvädret och när man har mensvärk och är hög på panodil. 
 
Hörs köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0