Förlåt mina trogna!

Sorry sorry sorry, skärpning inte bara för er skull utan mest för min egen.. Utan min blogg kommer jag inte ihåg vad som händer i mitt liv, dåligt minne och värre har det blivit sen ni vet han den finaste i världen kom, mammahjärna. Så skärpning som sagt!

Veckan?
2 turer på väla, sista despanmyset med mina tjajor hemma hos Jennie med tacos :( jag hade redan sett avsnittet, kan inte fatta att man aldrig någonsin ska få se ett nytt despan avsnitt, sad but true.
Gårdagen?
Spenderades hemma hos Challe torrlösa med henne och Carro.. Frukost à la carte och massa mys å snack.
Idag?
Mamma kommer alldeles strax och förgyller min och Williams dag samt min utväxt som ska bort bort bort!!! :)
Helgen?
Ålen fyller 30, Hugo ska döpas och vi ska ha middag här hemma.

Så skulle jag nu inte blogga så ligger jag lite före.

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0