....

Godmorgon:)
Verkar som att solen strålar bakom persiennerna, hade ju inte varit helt fel om det stämmer!!! Dock verkar det också som att William har smittat mig lite grann, har fått hosta får hoppas på att det inte blir värre. Nu vet ni det.

Gårdagen; körde hem w till Lollo som skulle passa honom när jag uträttade lite ärenden så som, gynekologen, city gross, upphämtning utav ål på jobb samt lämning utanför porten (han har det för bra) kontrakts skrivning och sånt trevligt. Sen körde jag tillbaka till Lollo, dorthe (Lollos mamma) joinade oss också och Lollo bjöd på middag färsk ugnsbakad lax, sallad och hemmagjord romsås.. Dom åt nypotatis till men inte jag som alltid ska försöka vara så nyttig!! Men på midsommar, då jävlar är nypotatisen mina!! :) sen kollade vi på film (the ugly truth) ååh butler MIN butler, hade bytat ut dig mot ålen vilken dag som helst ;) till hans sexiga hue avnjöts det fruktsallad :)

Nu inväntar vi min mamma som snart kommer och spenderar dagen med oss. Kössisar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0