På tiden

ÄNTLIGEN så fungerar appen igen, inte en jävla dag försent! Karneval? Japp, det har ju varit karneval istan nu i 3 dagar. Jag tror ni alla är hemskt intresserade utav att veta hur jag karnevalade.. Torsdag, då blev det fest. Invigde karnevalen på dagen på speakers sen lämnade jag bort William till min mamma också blev det lite förfest hos Felicia, sen karneval och Tages. Fredag, gick en snabb runda på dagen, lyckades bli med nytt abonnemang utav en charmig telenor kille, jävla skit. Också lite mat på det. Kvällen spenderades hemma med min lilla kille. Lördag, då var det kubbtävling som gällde like always. Men detta året blev det inget utav den stora så vi fixade vår lilla egna. Jag och min bitterfitta var grymma, dock inte så grymma som vi brukar vara, men nästa år då jävlar! Sen gick jag och My ner en runda med våra bebisar, satt på 261 med vars en islatte och ett par timmar, snackade skit och kollade på folk. Sen käkade vi lite innan vi gick hem. Och jag hade ännu en mysig kväll med min lilla kille. Nästa år ska karnevalen vara i 9 dagar!!!??? Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0