På gång

Gårdagen, Lunchade med mamma på allt i gläntan, där är så mysigt, vårt ställe de. W fick smaka grädde för första gången, han ska ha allt som man äter nuförtiden! Sen åkte vi hem till My för att leka med henne och Alexander, till middag lagade vi lax (sällan) med sallad och FETAOST. Senare på kvällen kom Jennie, Sabina och Erika. Då blev det kortspel, skitsnack, godisätande och mys ända tills midnatt. Idag har mamma passat william så jag fick fixat en massa här hemma. Sen kom hon med honom och då bjöd jag på middag, gulasch soppa på burk, fint ska det va ;) Nu myser jag och min påg i sängen, han sover desto mysigare. Nu börjar en film. Köss till er


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så söta ni är:) puss på er

2012-07-20 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0