sorry

ber så hemskt mycket om ursäkt för förra inlägget som min ål till sambo skrev, han ljög visst en del och det får man INTE göra på denna blogg

1. Jag spöade både han och felicia i kortspelet TVÅ ggr t.om
2. Jag duschade INTE
3. Om bebben är rädd för min röst så borde han ju faktiskt vilja komma ut så han kan komma ifrån den då och då, kan man tycka.

men skit i det.

Idag har jag umgåtts med lollo, vi var en runda på stan, lunchade på fellinis och åt typ världens godaste lax. Sen fyndade jag lite bebiskläder från newbie inne på kapphal, älskar det märket.. nu vet ni det när ni ska handla presenter till min påg gott folk ;) Sen åkte vi hem till lollo en stund. Jag och ålen har även storhandlat på cg idag, lär väl säkert hinna äta upp allt innan ungen kommer, men förhoppningsvis inte. När vi kom hem gjorde vi hemmalagad hawai pizza och felicia kom till oss med en pizza från rhodos och sen som sagt spöade JAG dom i kort!

Nu ska jag mysa vidare min g och å i sängen.. köss på er och natti natt



ååh kolla min lill-G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0