Myter

Jag tror inte ett dugg på att man kan göra/äta vissa saker för att sätta igång förlossning. Men det skadar ju inte att prova, idag gick jag upp samtidigt som ålen dvs 6.30 och började tvätta, har därefter sprungit upp och ner för min dryga trappor och burit på en jävla massa tvätt, men ingen bebis för det inte :p Ikväll eller imorgon tänkte jag äta basilika och typ ta det hetaste dom har för det är ju ännu en myt. Sex är ännu en, men det hoppar vi över!!

Ska få träffa min felicia idag som har varit två veckor i thailand och som annars bor i sthlm, hon är hemma en snabbis innan skolan börjar igen för att se mig klämma ut ungen.. känner lite press!

håller er uppdaterade, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0