1:e januari 2012

Gott nytt år på er gott folk!

Min nyårsafton var hur bra som helst, Alexandra och jag lagade mat, dukade och fixade hela dagen vid 18.00 kom Carolin och Jocke. Till förrätt hade vi kallrökt laxröra på toast, huvudträtt ankbröst, sötpotatispure, ungsrostade morötter och rödvinsås, efterrätt after eight chokladkaka med grädde. Vi spelade spel, först barngeni som otroligt nog jensen vann, vad hände där då? sen höjde vi nivån en aning och spelade TP, då vann såklart jag, alexandra och ålen (som var med i vårt lag och hjälpte oss att slå tärningen ;) Vid 12 var det dags att smälla upp våra pengar i form av en dyr bomb som varade i en halv minut.. onödigt kan jag tycka när hela himmlen är fylld med raketer, men fin var den väl :p

Sedan gick vi upp till vår lägenhet igen första gången detta året, det blev plumpspelande och ostbricka. Vid 3 hade folket gått och jag mådde illa som F A N och hade en jobbig natt vilket resulterade i att jag låg i sängen till typ 14 idag och känner mig allmänt bakis.

Får ju inte glömma vilken dag det är idag, det är min beräknade förlossningsdag, hur galet är inte det då? kan fortfarande inte förstå det och allt känns overkligt, men nu kan man ju iaf säga att det verkligen kan hände precis närsom! Fast helst inte idag då jag är svintrött. Men längtar efter min bebbepåg det gör jag! :)

Lägger ut lite bilder från igår om en stund.

Köss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0