1 vecka över tiden

silken god middag det blev igår vi (läs jennie och alexandra) gjorde en riktigt jävla god fisksoppa med bla lax, torsk, räkor och saffran till efterrätt gjorde vi (läs ännu en gång jennie och alexandra) äpplepaj med vaniljvisp, tackade min och mys gravid magar för :) sen spelade vi ett x antal rundor kort och jag var hemma lagom till kl 1.

har jag något mer att berätta?
ja jag kan ju berätta för er att slemproppen gick 7.30 imorse samtidigt som jag fick den fösta värken och att jag under tiden jag har skrivit detta lilla inlägg har haft två värkar.. kommer med ca 7 minuters mellanrum! Gör ont som f a n men mellan värkarna är det iaf än så länge skönare än vad jag trodde det skulle vara :) Kan inte riktigt förstå att jag snart kan ha mitt lilla barn i min famn, sjukt men antagligen sant!

Just nu är ålen och G på roros för att handla ny tandborste, lypsyl, dricka och sådant..

ååh köss på er

Kommentarer
Postat av: Sussi

Äntligen:)

2012-01-08 @ 13:07:36
Postat av: Amelie

Ja bara ut med honom idag :D

2012-01-08 @ 13:12:46
URL: http://ameliejornmo.blogg.se/
Postat av: Lina grannen

Lycka till :)

2012-01-08 @ 15:43:34
Postat av: Rola

Åh han är ju helt underbar!!

Längtar efter att få träffa er <3 <3

2012-01-11 @ 00:24:43
Postat av: Anna Nilsson

grattis till er lille. känns inte som så längesen ni va inne hos mig i butiken o kollade på vagn, hoppas ni fick tag på en bra sen :)

2012-01-12 @ 13:55:03
URL: http://sanningenomanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0