Julklappar - check!

Då var i princip allt inhandlat och nu ska det bara slås in. Tyckte man det var ett projekt förr så är det ingenting jämfört med nu, haha. Prova att slå in julklappar med en 11 månaders nyfiken kille som sällskap, det är inte lätt kan jag säga. Gav upp efter tre styckna, och ja det ser ut som om William har gjort det själv. Så resten får vi slå in när han håller natt.

Vad händer då annars denna fredagskväll förutom att jag och William dansar och myser till julmusik? Challe och Carro skulle komma en runda efter jobb med julklapp till w och Felicia kanske tittar in en sväng. När w somnat tänkte iaf jag hålla kväll till svenska hjältargalan, om jag kan hålla mina ögon öppna så sent dvs. Denna vecka har jag och William gått och lagt oss i min säng vid 19, haha så skönt!

Hörs köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0