Ångest

Jag har en sådan ångest över att vara hemma igen, hemma i detta skit landet. Det är nog helt seriöst inte bra för mig att vara i något annat land. Det har alltid varit så att när jag har kommit hem så har jag känt mig så missnöjd, deprimerad och uttråkad så jag bara har velat ta första bästa flyg tillbaka. Och såklart känner jag likadant denna gången. Folk i andra länder än skit Sverige är så mycket roligare, öppnare, vänligare, trevligare och tillmötesgående. Så ja nu ska jag och William flytta utomlands :) eller? Nog inte så lätt va, men åh en vacker dag så!


Kommentarer
Postat av: Rola

åh inte så neggo :/ kanske räcker med att byta stad!
Puss bejb! Saknar dig redan!

2012-12-21 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0