Stackars mammas bebis

Idag har vi varit på BVC, mormor var också med. Min stora kille väger nu 7250 g och är 66 cm lång. Idag fick han vaccin, en spruta i varje lår och den andra sprutan gör visst mer ont får alla och det gjorde den. Min fina lilla påg blev helt röd i huvudet och grät som bara den sen fick jag trösta på William och min mamma som blev helt gråtfärdig.. Bra stöd liksom ;) tur jag har ballar av stål iaf :p

Och nu har han sovit hela dagen än så länge, hoppas han inte får det allt för jobbigt ikväll och inatt.

Senare idag kommer tant lina för att hälsa på sin favorit kille.. Inte mig inte, lyssnar inte ens på mig när jag pratar. Hoppas w sover heeela kvällen ;)

Kössi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0