Påskhelgen

Glad påsk allesammans, hoppas den har varit bra. Det har iaf min varit.

Skärtorsdagen: hela dagen spenderades inne på gråen i vår stuga med lollo, ålen och åla mormor. Vi solade, grillade lax och grönsaker och hade det sketans bra. William var duktig och sov mestadels i sin vagn, som vanligt när man är utomhus. På kvällen joinade Victor oss och vi fyra drack vin här hemma. Sen ville jag och Lollo (mest jag) ner en runda på stan och det blev Tages och hela köret :p

Låååångfredagen: spenderades mestadels i sängen, förutom en snabb sväng in till gråen på förmiddagen. På kvällen åt vi mat från Rhodos, kebabsallad, åh mums!

Påskafton: firades hos min pappa och company i Ekeby. Med en stor och otroligt god kalkon och alla dess tillbehör och himmalagad äpplelaka med vaniljvisp (jag syndade för första gången på 4 veckor och gott var det ;) Sen blev det påskäggs letande i trädgården för oss "barn" och som vanligt avslutades kvällen med sällskaps och kortspelande :)

Påskdagen: än sålänge har vi mest ålen städat och jag har badat och myst med william. Snart kommer Lollo en sväng och ikväll blir det som vanligt bingo med dansans plus hugo, guldkväll ikväll, storvinst på g!

Ha de!

Kössi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0