i-lands problem

Jag och william har precis avklarat vårat morgonmys, varar alltid mellan 7 och 9 sen somnar min lilla plutt igen. Telefonen har gått varm denna morgonen, samtal med mysan. Vi har nu tre resor bokade, haha. Alanya Turkiet, Kos Grekland, Fig tree bay Cypern. Och ikväll ska vi fyra diskutera vad vi ska välja över lite tacos och antagligen en och annan omgång kortspel. 3 länder, 3 olika hotell. Bloggar från datorn så vill ni kommentera och rekommendera så går det alldeles utmärkt ;)

Nu ska jag göra ve mig för en promenad med my, bebbar och vagnar =)

Puss på er



Alanya, 4 stjärnigt hotell



Kos, 4 stjärnigt hotell, all inclusive



Fig tree bay, 3 stjärnigt PLUS hotell

där här ni det, köss.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det kan man kalla i-lands problem;) Jag hade ju valt grekland,cypern är fint men dyrt.all inclusive kan vara bra när man har små barn med.Puss på er

2012-04-23 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0