A sunny day

Igår blev det en dag i solen, på tychos uteservering med My och lina.. Kaffe och isvatten. Sen på kvällen blev det som sagt tacos och kortspelande här hemma och vi bestämde oss för att vi ska åka till kos i Grekland, 4 stjärnigt all inclusive. 17-25 augusti, åh vad jag längtar! Bara sisådär 4 månader kvar..

Idag har jag umgåtts med Lollo, lagat mat till henne och ålen (fläskkarre grytan, mums) prästen var här och nu är dopakten planerad in i minsta detalj :)

Resten utav veckan består av förberedelser inför dopet.. Har en del att fixa men som tur är har jag många fina människor runt om kring mig som hjälper till med det mesta. Kärlek till er!

Nu ligger jag och min lilla familj nerbäddade i vår Hilton säng i väntan på despan som just nu är riktigt spännande..

Hörs väl imorgon :) köss

Bjuder på lite bilder på världens finaste, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0