3 dagar 3 födelsedagar

Oj-oj-oj

Nu var det snart en vecka sedan jag blogga, stackars er.. ;) men det har varit full fart, let's go!

Torsdag: fina jennies födelsedag och cirre hade lämnat henne för skidor och afterski. Så vi tjajor lagade middag och hade en riktigt tjejkväll (plus våra 3 killbebisar) och jag å William sov över hos Jennie så hon slapp sova ensam, myspys!

Fredag: då var det rolas tur att firas, hela 25 år. Det var fest hemma hos hennes föräldrar med god mat och trevligt sällskap. Vid 12-slaget tackade jag och Emelie för oss och gick hem till våra män samt williamor ;p

Lördag: efterlängtade lördag, som blev så bra som jag hade hoppats på! Lämnade w i hbg för övernattning hos mormor för första gången, stora killen nu :p sen var det dags för överrasknings fest för Jennie och Björn :) och det blev lyckat! Hade skit roligt och dom blev överraskade. Kvällen slutade på tages dansgolv med en del av mina tjajor:)

Söndag: dagen spenderades hos lina och björn med dom och min lille son som jag fick tillbaka. Vi åt en brakfrukost à la carte! Kvällen var det som vanligt dags för bingo och tacos med the dansans plus hugo :) vann 100 spänn, en jävel på bingo!

Måndag: spenderades i solen ute på vår gård med Lollo, My, Bern, ålen. Grillade korv och spelade kort.

Idag: jag och William är sjuka, förkylda och hostiga. Första gången för William, stackars mammas kille! Han vaknade jätte ofta nu inatt och bara grät för att han inte kan andas som vanligt. Men då får han ligga i mammas famn och somna. Så idag avbokade vi våra planer, det blir mys för hela slanten!

Hörs när vi hörs

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0