Vilket äventyr

Eller inte! Haha. Jag och Erika körde ner istan en runda inom apoteket för att köpa öronrensning till hennes svinkatter, vidare till godisparadiset för att posta ett paket och sedan vars en chai på eh! Vi är väl alldeles för påhittiga vi :)

Efter det åkte vi istället hem till mig för att göra lasagne, från scratch så att säga.. Svinigt god blev den!

Vi bestämde oss för att åka till new york julen 2014, ååh vad jag längtar!! Hihi!

Sedan joinade även Hanna och en stund därefter gravida Sabina som var oerhört sexig i sin rosa onepiece utan bh samt rosa foppatofflor.. hmm.

Nu ligger jag på soffan och ska sova här inatt så ålen slipper böla över att jag har tvn på halva natten.

Hörs imorgon, kössar <3


Kommentarer
Postat av: sabina

HAHA, sexig var fan bara förnamnet!

2011-11-11 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0