Tjabba

Har varit dåligt med uppdateringen, så tänkte berätta för er vad som har hänt de senaste dagarna.

Lördag, firade farsdag hemma hos pappa med tre rätters, vin, öl, så mycket bättre och kortspelande som vanligt.. :) min cheesecake blev asagod så den lär jag göra en och annan gång. Vi var hemma vid 3.30, blir alltid sent för man har så jävla skoj!

Söndag, låg på arslet mer eller mindre hela dagen. Var på jg's och jag gjorde samt åt tacos.

Måndag, körde ut till torrlösa och Challe redan kl 9 på morgonen, bullfrukost med massvis av kaffe som alltid. Sen körde vi in till stan för ännu mer kaffe på eh med Filippa och Emelie. Därefter körde jag, Challe och g hem till sussi och hälsade på, gucci blev glad, minst sagt! när Carro slutade jobba vid 18 mötte vi upp henne istan för att käka på Rhodos, sen körde vi hem till henne och Björn och mös!

Tisdag, morfar skulle till en gumpdoktor, så jag och mamma lämnade honom där och gick i affärer samt fikade på mormors bageri. På kvällen var det mys med ålen, kär och galen samt despan. Innan vi gick och la oss släckte vi ner hela lägenheten och hade kurragömma, normala? Hursomhelst var det skit kul!

Vad som händer idag återstår att se, har inte bestämt mig än. Började iaf dagen med mannagrynsgröt som jag alltid åt när jag var liten och inte har ätit sedan dess, åh nostalgi gott, typ!

Kramp i fingret?
Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0