Rubrik

Landade precis på min stora röv i min sköna soffa, välbehövligt. Vid 12 drog jag till Lund även denna dag fast med ålen, han skulle på möte och när det var färdigt körde vi och åt lunch/middag på max, åh vad jag och bebben älskar det då ;) efter det åkte vi hem till den gamle för att kolla om han hade återhämtat sig sedan gumpdoktor-besöket, det hade han typ.
Vi styrde sen vidare mot Maria (min mammas kusins fru) för att köpa lite begagnade saker, bla en skit fin sängmobil som jag blev riktigt glad för (sån som spelar och snurrar) amningskudde, dyna till barnstol och en del klädesplagg. Sedan avslutade vi dagen på MVC för föräldrargrupp nr 4 (sista gången) nästa gång vi ska ses är den 27:e januari med alla bebisarna :) ååh galet!

Nu ska jag duka fram lite kvällsmat och glo tv.

Puss & köss på eder alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0