Just nu

Jag ligger med mitt mysiga duntäcke i ena soffan och i den andra sitter måsen och Simpen å dricker öl! 6 veckor till sen ska jag också ha en, prioritering nr 1 i bb-väskan ;)

Ålen har som ni kanske märkte fått ett nytt smeknamn.. Min farfar som bor i Spanien ringde mig innan idag och frågade då: hur är det med han måsen? Hahaha!!!

Annars idag har vi hunnit med ett besök hos pappa och Annika i Ekeby och middag hos Micke.

Nu ska jag hjälpa dum och dummare att få ihop vagnen, kössen!

Btw, ålen satt precis och sa till Simpen att han tycker Tomas Ledin är en PILF. Och när ledin precis ställde sig på bordet sa Simpen att tanterna hemma i soffan stoppar upp glas i f*ttan så sugna dom blir på han! (tror jag går och lägger mig nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0