Julpyntar :)

Hej allesamman och god jul!
Ja jag har en massa julkänslor i kroppen nu, fattas bara minusgrader och snö fast det kan iofs vänta ett tag med tanke på att jag inte kan knäppa min vinterjacka :(

Igår, då bakade jag och lina lussebullar som blev svingoda och snackade en massa skit, senare joinade även Erika och därefter körde hon och jag till lödde och åt på max, åååh! :)

Idag, började dagen på MVC efter det körde jag och morfar rundor istan och letade reservdelar till min fina Volvo. Sedan styrde bilen mot center syd för en shopping dag med Carolina (min kusin) kom hem med en cool tomte, två pjamas till bebben, födelsedags present till mamma, 4 kassar från Willys och en bakad potatis i magen, gott!

Än så länge ikväll har jag och ålen hunnit med att julpynta och här är sååå jävla mysigt kan ni tro! NU, har en lasagnette i ugnen och en grekisk sallad som strax skall avnjutas :)

Köss

Sett min tomte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0