here we go

.. again

Hej min vänner och alla som jag känner!
Nu försöker jag ta tag i det här för femtioelfte gången.. Det borde fungera lite bättre denna gången då jag har slutat jobba och är så stor å tung så jag knappt pallar gå ner å upp för våra tre branta trappor.. Alltså har jag jävligt gott om tid till detta, ska bara hitta min bloggnista igen.

Vi kan ju börja med att berätta att igår blev vi med skötbord, ett svart sådant ifrån brio, mycket nöjd, det lär ålen få använda mycket ;)

Vad står i min kalender idag då?
*
dammsugning 
* föräldrargrupp nr 2 kl 16.00
* spökafton på stan med lollo och ålen (tur man inte behöver klä ut sig, ser redan ut som en svullen gris)


jag verkligen älskar spökafton, gå runt på staden när det är mörkt å mysigt och shoppa samt fika, hade suttit fint med en öl på det men det får vi ta nästa år!

slänger in en bild på vårt fina skötbord,
kössen på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0