"god"morgon

Har haft en natt fylld med förvärkar, ååh så jobbigt, typ första gången jag har det på natten och vaknar av det hela tiden, något säger mig att det inte är den sista..

Igår började jag min fredag med att luncha på basilika med carro och ellan, därefter blev det cg, systemet och ÖB. Sen körde vi hem till mig och drack kaffe med ålis, efter en stund joinade även böna oss men det ångrade han nog efter att vi satte på fråga Olle dokumentären från i torsdags där man fick se en yngre kille sätta på en granny , fyfan!

När folket drog lagade jag mat och sedan mös vi till idol och därefter armageddon.

Nu ska jag sätta på kaffe och bajsa, kössis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0