Godkväll

Nu tror jag alla undrar vad Nina Sofia Holmbergs intressanta dag har bestått utav, eller varför läser ni annars detta? ;)

Jag började min dag kl 8.50 med att flytta biljävlen så jag inte fick böter och då passade jag även på att handla rostebröd på jg's, när jag kom hem åt jag tre mackor med skinka och gurka. Sedan satte jag igång med min jultävling, skickade ut ett sms till mina nära och kära där det stod att dom som ville fick gissa på vilken dag vår påg ska födas samt vikt och längd som får vara utslagsfråga ifall flera gissar på rätt dag. När jag har fått allas bidrag så ska jag skriva ut det här på bloggen (önskemål av lilla erikan) är det någon annan som vill vara med så hör av er till redaktionen, hemligt pris utlovas ;)

Min dag fortsatte sedan med att min kära mamma kom med köpta lussebullar till mig, sen låg vi i vars en soffa med vara ett duntäcke och mös tills ålen kom hem från jobb.. Mysigt värre. Och ikväll har jag inte gjort många knop mer än lagat middag (falukorv i ugnen med dijonsenap och ströbröd samt lök, tomat och smör) så jävla fint och underskattat!!!! Och ja just jag duscha också, vuxenpoäng! Hm.

Nu har jag tråkat ut er med ett alldeles för detaljerat inlägg, haha där fick ni. Ska kolla film med måsskiten, bajsmannen, åla-Ingmar, ja kalla han vad ni vill :)

Åh kössen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0