full fräs

Ja det har det varit sedan imorse, eller ja jag gick upp 10 men sedan dess :p
Började dagen med en liten runda i kvarteret med g & g (gucci och geisha)
Efter det kom mamma och hämtade mig och vi körden ner istan, frukost/lunch på maddes med vars en baguette, kaffe, varm choklad med grädde (får passa på när kroppen tåler fler kalorier) ;) Sen blev det en tur på stan, lindex, kapphal och hm, köpte lite babykläder. Gina osv behöver man inte ens gå in i numera, såvidare dom inte börjar sälja tält, sopsäck osv, då får ni höra av er till mig.. typ det enda som kan tänkas passa! Dagen tsm med den gamle avslutades på CG, mamma hatar numera att handla mat med mig då hon med dålig rygg får bära och ha sig, haha.

NU, sitter i soffan, lyssnar på musik och väntar på danne och amsan som ska komma hit för att käka och spela monopol, ska bli sketans kul och mysigt :)

lägger kanske ut lite bilder på kläderna sen, så håll utkik!

kössies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0