Ett och två

Hej och hå!

Morfar har precis varit här och hämtat hundarna, SKÖNT!

Kan börja med att berätta för er hur min gårdag såg ut för det tror jag att ni alla vill, visst? ;)
Började dagen med frukost och massa smack här hemma med My efter det hämtade vi upp Lollo och körde till Ikea, handlade bla en massa röda ljus så nu är här ännu mer juligt och mysigt i vårt hem :) plus att vi hämtade vår nya fina ryamatta igår, ååh. Efter Ikea följde Lollo med mig hem och vi hade väl det allmänt trevligt!

Idag, ska snart hoppa in i duschen för att sen hämta min lillasyster i Ekeby och köra henne till farmor. Annika (min plastmorsa) ska ha tjejkväll och slänger därför ut både min syster och min pappa, ålen ska ta hand om pappa genom bowling och en utekväll på stan tillsammans med Simpen, åh stackars far! :( själv så ska jag till Malmö arena och se idol tillsammans med mamma, bror + fjälla, fast jag och mamma har bättre platser, muhaha!

Vi hörs senare, köss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0