Rubrik

Godkväll!

Silken lunch det blev,
Förrätt: vitlöksgratinerade havskräftor
Huvudrätt: oxfilé à la parapeten och jag åt wallenburgare
Efterrätt: vit och brun chokladmousse

Kaffe, läsk, vin för ca 200 kr, helt jävla okej! Och min bror var mega fin med vit skjorta, fluga och allt det dära :)

Efter blev det en runda på väla, kom hem med en del julklappar.

Nu sitter jag i soffan och har precis duschat, trodde det skulle hjälpa mot mina just nu enorma förvärkar.. Men bara för stunden, som jag skulle vilja ha ett badkar just nu, hade nog levt i det.

Pallar inte lägga in några bilder nu heller.. Hörs sen, hej o köss

Ni kan få en på efterrätten dock :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har ett badkar, kom hit och flytta ner i det ;)

2011-12-08 @ 12:41:06
Postat av: Sussi

Du kunde ju orka att lägga in lite fler bilder,bra reklam för parapeten. supergott var det.

2011-12-15 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0