Parapeten

Godmorgon världen!

Om cirkus en halv timme kommer min morfar och hämtar hundarna och min mamma kommer för att hämta mig.. Vi ska till parapeten i helsingborg där min bror Hampus som går på rönnersks (stavning?) "jobbar" ett par dagar i veckan.. Typ 3 rätters till lunch (frukost för min del) tackar inte min mage nej till! Dessutom till jävligt bra pris. Där har varit fullbokat nu i någon månad och fram till jul men blev visst någon avvikning idag så mamma skicka sms typ 7 imorse, så detta ser vi framemot.

Blir det som jag vill så åker vi en runda till väla efteråt, håll tummarna ;)

Nu måste jag snygga till detta huet så gott det går åtminstone!

Puss å kössar


Kommentarer
Postat av: Låjs

Rönnowska kanske? ;)

Åkte ni till Väla?

2011-12-06 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0