Julmiddagen

Ja julmiddagen i lördags den blev en succé!

Sjukt god mat (om jag får säga det själv), julmusik, tvbrasa, glögg, pepparkakor, tomtar, trevligt sällskap och en jävla massa skratt både med och åt di gamle! ;) tänkte lägga ut lite bilder men pallar inte sätta mig vid datorn, så kanske gör jag det ikväll eller imorgon.

Min dag än så länge har spenderats hemma, laddat ner samt sett halva mysteriet på greveholm (bäst på julen) min pappa var här på lunchen för att hämta sin cykel och då bjöd jag honom på lita julaskinka :)

Snart kommer sega men söta Challe hit, vad vi ska göra återstår att se :)

See yaa later, puss,kram,köss

Ps, äntligen har jag öppnat min julkalender ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0