Glöggafton!

Hej och så!

Min dag idag började med en ganska tidig runda på stan tillsammans med ålen, först handla vi de sista julklapparna (nu e jag färdig, aldrig någonsin hänt så tidigt) sen mötte vi upp Robban för frukost på maddes och efter det skulle ju dom givetvis ha vars 2 öl på tycho också, men det unnade jag dom, för under tiden satt jag och Sofie och pratade bebis-snack :)

Nu har jag precis blivit färdig med att slå in alla julklappar, satt på golvet och ett tips till alla gravida: gör inte det i slutet.. Det är väl självefan vad det ska lite till för att ens kropp ska göra ont och kännas som en 90-årings!

Snart ska jag göra ve mig och slänga på mig finkläderna, eller? För kl 18 ska vi befinna oss hos lina och bönisen som håller glöggafton ikväll, med lekar, kakor och antagligen fylle ;)

Hörs när vi hörs kössar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0