En jävel på plump

Oja!

Min kväll har sett ut som såhär;
Jag och Challe satt först och snackade skit i mina soffor sedan körde vi ner istan för en fika på maddes där även my joinade. Sen körde Challe oss till Jennie där hon och Hanna befann sig ( enda anledningen till att vi stack dit var för att dom hade gjort negerbullar) mindre goda blev dom när vi fick reda på att hanna hade kommit på att hon ville göra dom när hon satt och sket :( skämt och sido, vi åt dom, drack te och spelade plump som jag förövrigt vann och My kom sist (chockade?) nej tänkte inte det heller ;)

Blev visst inga bilder till er ikväll, tradig jävla blogg jag har va?

Nu ska jag mysa.

Köss och god natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0