dagen innan nyårsafton

min älskade iphone är isönder :( och lever nu med mammas gamla samsung som är halvkass i skärmen, inte skoj alls ska ni veta. jag bloggar alltid (typ nästan) från min mobil så om jag är lite dålig på att uppdatera nu så vet ni varför.

nu är det kväll och jag har precis ätit frukost/lunch/middag på samma gång, det blev ryggbiff, ungsrostade potatis, fetaost sallad och cafe de paris sås. rätt så okej. innan dess var jag och alexandra på city gross och handlade grejorna till vår tre-rätters nyårsmiddag, vi och alla andra i landskrona typ. 

kan berätta för er att idag är det bara 2 dagar kvar, känns som om jag kommer gå över tiden men hursomhelst så är det endast två dagar kvar tills det är beräknat förlossningsdatum. väldigt skum känsla, tror inte riktigt jag förstår det, nog därför man är så lugn.

nu ska jag snygga till lite här hemma, imorgon firar vi ju nyår, NYKTER.. lär typ aldrig hända igen. ;)

kössi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0