Bm besök

Som rubriken lyder så har jag varit hos min barnmorska idag. Hade rätt så dåligt blodvärde (100) rätt lågt som vissa av er förstår, inte konstigt att jag e trött, blek, har huvudvärk och om möjligt har blivit ännu mer andfådd så nu får jag se till att verkligen ta min järntabletter! Och vägde mig också, första gången sen v12, och fy fan det behöver vi ju knappast prata mer om :(

Men allt var iaf bra med bebben, han har nu fixerat sig (huvudet sitter fast i mitt bäcken) och där har vi förklaringen till att jag hade svårt för att röra mig i helgen, haha.

Efter bm så hämtade jag upp ålen på hans lunch för lite mat i bilen utanför pastamannen, åh gott! :)

20 dagar kvar <3 jag längtar så

Köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0