2:e december

Och jag har fortfarande inte öppnat min choklad kalender, vafan är det för fel på mig?

Strunt i det.. Min kropp är ganska mör efter denna dagen kan jag tala om för er. Började min dag med frukost (typ kl 12) hemma hos My, efter ett par timmars slöande i soffan drog vi till ÖB och Coop sen skiljdes vi åt.

När jag kom hem var det dags att göra hemma lagade köttbullar, Janssons frestelse och en daim-cheesecake tills imorgon då vi ska ha julmiddag plus jag storstädade toan och massa annat.

Stort tack till ålen som låg och sov på soffan under tiden (skönt att han höll sig ur vägen) ;)

Och vill ni veta vad jag har ätit idag? Mackor till frukost samt middag.. igen. Men imorgon då jävlar ska denna enorma kropp kränga julmat à la carte!!!

Har precis kollat på idol och min älskade hångelkompis äger och ska vinna!

Hörs imorgon, köss.

Min Janssons frestelse som jag blev rätt så nööjd med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0