23:e december = lille julafton

Godmorgon!
Ja jag har precis vaknat. Lollo hade skickat ett sms och frågat om jag hade sovit som en prinsessa i min nya säng, och ja det kan man ju säga. Har ju varit uppe ett x antal ggr och kissat men det är nog inte sängens fel ;)

Idag är det den 23:e december och den dagen som ålen hela tiden har trott att vår bebbe ska komma, det gör han fortfarande.. Kl 22.37 har han t.om gissat på. Han lär nog bli besviken, och kommer den inte så ska jag få massage ikväll, ska bli jävligt skönt!!! :)

Idag händer det inte mycket, jag är hundfri och förutom att jag ska göra en jansson till imorgon så ska jag bara vara hemma och slöööa. Ååh jippi!

Köss till er sålänge


Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Haha, precis innan jag såg dig igår sa jag till Maja "Åh, jag vet vems säng det är! Det är Fia och Ålens! Det läste jag på hennes blogg!" Hoppas du sov gott! ;)

2011-12-23 @ 11:51:13
Postat av: Fia

Haha, fan vad fult! :p ja jag sov riktigt gott kan du tro :)

2011-12-23 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0