1:e december

Och jag har glömt att öppna min choklad-julkalender som jag införskaffade för några veckor sedan, dubbelt upp till frukost imorgon, ändå helt okej va;)

Annars, jag och mikael(ål) var och shoppade julmat på city gross innan, för typ 800 spänn!!! Ska bjuda på julmat och mys här hemma på lördag.. Därav julskinkan som gjordes igår, har provsmakat den och mums vad god den är.

Förresten är det bra att min föda de senaste två dygnen har bestått utav typ 6 mackor igår och 6 st idag? Och typ inget annat än en lussekatt, popkorn och lite godis? Vet inte vad som händer men är helt enkelt inte så hungrig längre, grymt chokad, haha.

Nej godnatt på er, ska glo sex n the city!

Kössies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0