shopping alla cart

gårdagen var en bra dag,¨
jag och min kära bönis drog till nova, center syd & ett hemligt ställe för att shoppa outfits och presenter tills på lördag då det är dags för emmas 20 års fest, som nog kommer bli en av dom roligaste festerna detta året och deceniumet. fick till en o annan bra present och bönis tvingade mig till att köpa en gul klänning men jag tvingade honom till att köpa blått nagellack, vilket är värst liksom? ^o) mycket nöjd med vår helrunda igår, men den sista incidenten hade jag gärna skippat, mc donalds och stenar, icke min grej.

"gubben blev som en vildkanin på gotland"
nog bästa på länge, silken legend.

denna dag har startat bra, mycket nöjd med mig själv somhar varit uppe sen 06,45, drack för en gångs skull kaffe i lugn och ro, kollade tv, provade min enormt hemsk-fula, coola outfit. sen var det dags för ett par timmars jobb i stallet, kallt som tusan. och nu har jag landat hemma hos mamma, får passa på och sitta o face & bloggnörda mig då.

denna dag kommer nog sluta ganska bra har jag en känsla av,
vid 18 tiden kommer bönisen hem till mig för att dricka vin, snacka skit och slå in presenterna tills lördagen. sen ska vi ner en sväng på tycho där emma mfl ska käka, vi kände dock att vi inte har råd med tanke på att där kommer spenderas en o annan krona i oslo nästa vecka.

iaf, Grattis emma lilla på din 20årsdag. Hoppas den blir sketans bra men inget kommer nog slå lördagen :)

köössen påå diig



småå busar ;)
haha, ska jag vara så jävlig och berätta vad som sker efter vi har tagit denna bild? 
jag e 18 år fylld precis (har ej tagit körkort ännu), emma är 16 år. mamma och min familj är i dominikanska republiken på semester, jag passar huset. här är vi ganska så bakfulla och pallar inte gå till ica i häljarp, vi tar bilen och kör till ica, därav kepsarna och brillsen. haha. hoppas du inte avskyr mig när du läser detta mor lilla ;) 

tjohej!
 


Kommentarer
Postat av: sussi

Det var ju rolig läsning!Du (ni)e fan i mej inte kloka.Hoppas att förståndet har blivit bättre med åren!

2010-03-10 @ 19:05:08
Postat av: Emma

Haha! Ohnej, förlåt sussi! Detta var inte menat att komma ut fia, vi svor på det ;)

2010-03-19 @ 15:35:38
URL: http://emmadahlgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0