då var det mars..

indianrace

fredag, shoppade på dagen, sen på kvällen blev det som sagt mys här hemma, som innebar hemmalagad pizza, erika, hemlig gäst, film, godis och sånt trevligt ;)

lördag, jobbade fick slutat redan kl 14.30 (fullt betalt till 21, inte dåligt) styrde upp bowling kl 19 efter femhundraelva samtal fram och tillbaka, vad skulle ni gjort utan mig? tafatta vänner man har ;) vi drog iaf till curla, jag, bönis, kniven, ålen, simpen, lina, robban & stördeper. och jag gjorde lätt bästa striken, skulle fan haft kamera med oss.. jag skulle ta och prova det tyngsta klotet, det flög rätt ner i rännan, studsade upp och blev en strike, hahaha. ibland får man till det. sen stack vi hem till stördeper en runda, men jag fick mega ont i magen så vid 22 tackade jag för mig och drog hem.

söndag, jobb jobb jobb..

idag är det måndagen den 1:e mars för er tappade som ej har koll på det

just nu sitter jag i soffan, har precis kört en snabbstädning av lägenheten och inväntar mamma och larry som ska komma med räksmörgåsar och äta frukost/lunch/middag, man kan kalla det vad man vill vid denna tid. för oss ungdommar är det frukost men för pensionärerna är det kvällsmat. strunt i det.

ikväll blir det jobb, men imorgon då är sofia holmberg ledig, vem gillar det tro?
får se om det blir en runda inom ikea, lidl och någonstans där man kan handla anti age kräm..
annars blir det nog till att tvätta, svårt val.. eller?

köÖösSsieS  




Kommentarer
Postat av: felicia

Läs vår blogg..

<3

2010-03-01 @ 19:40:41
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snuten tittar in. :)

2010-03-07 @ 01:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0