jag ljög..

jag stannade inte särskilt länge i sängen i söndags, utan istället åkte jag och min käre påg ut till borstahusen för att kolla segelbåtar och äta lunch på hamnkrogen tillsammans med greger (mys pappa) han har nämligen en segelbåt som antagligen ålen ska köpa in sig på, och fy fan vad fint det kommer att bli i sommar isåfall (om vädret inte är såhär pissigt som idag det vill säga) tänk och bara ta båten när det e fint väder och dra till ven, danmark med ett gäng vänner och bara njuta av livet! :)

ni som läser min blogg vet att jag inte skäms för så mycket och brukar dela med mig av det mesta,men detta tycker t.om. jag e lite pinsamt, men va fan ;) 

gissa vart jag och ålen spenderade vår söndag samt måndagskväll??? 
i bingohallen vid hemmakväll, det var vi, ett gäng gamlingar och någon få invandrare.
haha sjukt, men faktiskt jävligt roligt.. vi drog nog ner medelåldern till typ 69, HAHA! 

nu ska jag göra något vettigt innan det e dags för jobb ikväll,
på återseende, köss!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

I den Bingohallen har jag också varit... när jag var 11år och följde med mormor när jag hade lov :-) haha! Då på den tiden fick man gratis kakor till kaffet!

Hoppas ni fick Bingo ;-)

2010-06-15 @ 22:50:22
Postat av: Felicia

Vad ni är roliga :p

JAG SAKNAR DIG SOM IN I.

Ett mejl, ett inlägg, något livstecken, snälla :p

2010-06-18 @ 08:51:17
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0