jag blev visst helbränd

igår.. pallar inte mig själv ibland alltså.

jobbade 7-18, sen rätt ner på speakers för att "äta middag" med ålen, men jag, han och bönis drog till tycho istället där blev det yatzy, öl, kaffebaileys, tequila, shoots av olika slag och yenga detta resulterade i att fia drog till olivers slog simpen så att han dansade med mig gick hem där ålen redan låg och sov och började tydligen storböla (fråga mig inte varför) och han fick trösta mig de resterande timmarna utav natten, lagom störd?? eh ja. men kul hade jag iaf ;)

min helg lär bli rätt händelselös, ska jobba lördag & söndag 9-21, så ikväll tar jag det helt jävla lugnt.. är just nu i saxtorp och datanördar mig.

ha kul och bli lika fulla som jag brukar bli denna helg mina kära vänner;)

puss,köss,kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Piplisa

2010-06-19 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0