bättre sent än aldrig, eller?

vad har hänt de senaste veckorna?

- jag har fått en ny fin cykel utav min mor som ska användas flitigt denna sommar
- jag har hittat en övergiven liten katteunge på 3-4 veckor som numera bor hemma hos mig och erika, hon har två namn, siri och hönis.
- jag har hållt tre nyktra helger???
- jag har varit med o fixat överraskningsfest för felicia på citadellet med vänner, familj, släkt m.m det innehöll ögonbindel, brännboll, kubb, picknick, vin, cider, öl, skratt och sol :)
- jag har gjort stans uteställen med min bror för första gången
- jag har blivit ikastad i havet utav ålen, trots min bakterie i underlivet
- jag har glassat i solen

ikväll blir det tacomys med bönis och felicia iaf,
böna vill tydligen se mig grisa med en taco, underlig människa.

nu ska jag glassa vidare i solen vid poolen här hos min mammis.

köss på er

Kommentarer
Postat av: Felicia

good to have you back :p

Tack, tack, tusen tack för igår <3

2010-06-06 @ 17:03:18
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Stackars kise! Var hittade du den?!

2010-06-08 @ 21:09:38
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: fia

i stallet där jag har min häst på sommarbete, den och dens 2 syskon hade blivit övergivna av sin mamma. så jag tog en och catrin kitel 2. :)

2010-06-09 @ 20:44:06
Postat av: Jennie Adawi

Vad skönt att någon kunde ta hand om dem i alla fall. Min enda chans att övertala Love till en katt är om jag hittat en som behövde hjälp. Dags att ut och rädda katterna!

2010-06-10 @ 11:41:11
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0