jag har ett liv

som är väldigt händelserikt därför skiter jag just nu i bloggen,
men nu har jag lite tid över därför tänkte jag blogga en snabbis.

detta är lite av vad som har hänt redan denna ljuvliga sommar:

midsommar, som firades ute i häljarp med mina kära vänner och sambo
midsommardagen, som firades på gråen tillsammans med ålen, lina, böna mfl, där var tunering med stövelkastning, tipsrunda, brännboll m.m. sen avslutades den i borstahusen på tivolit med massa karuseller och sjukaste radiobilarna någonsin.
segelbåten, ett x antal timmar har redan hunnit spenderas på ålens nya segelbåt (som han verkar älska mer än mig) vi har badat och hatt oss ute på havet i det underbara vädert =)
tycho, en och annan kväll på tycho i solnedgången
balkongen, massa mys på vår underbara balkong med fin fina vänner, spelats en o annan plump och chigago
ven, min underbara ö har vi redan hunnit med ett besök på, vi var 12 pers som cyklade runder, drack öl, solade och badade :)
agility, har börjat på agility kurs med gucci (ni vet när man hoppar hinder, springer genom tunnlar o sånt)  
lina och filippas födelsedag, vi tjejer ordnade en överraskning för dom vilket innebar en tågresa till hbg, mys i stadsparken, 5-kamp på laserdome (som jag förövrigt komma tvåa i) middag på haket och utgång i hbg för vissa.
det har nog hänt en del annat också,men detta var iaf en del.. jag har haft en veckas semester och har tre kvar, UNDERBART! vädret är verkligen på min sida kan jag säga. snart är det karneval och fy fan vad fint att bo mitt istan.

idag så är jag och ålen ute hos mamma, ska hjälpa henne och måla men än så länge har vi bara badat en massa i poolen, varmt som in i tusan idag. ikväll blir det mys på balkongen tsm med lina och böna, ska spelas plump som jag antagligen kommer vinna i som vanligt ;) verkligen en jävel på det.

köööss och hej

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det låter som ett jävligt bra liv;)

2010-07-12 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0