Jag ääälskar semster

jag är nog en sådan människa som hade kunnat ha semester alltid och må bra, åtminstone när vädret är såhär ljuvligt som det har varit under hela min semester än så länge. Nu har jag haft 2,5 vecka cirka och har 2 kvar, men fy fan vad tiden går snabbt, för snabbt. men strunt i det, jag njuter till max.

för veckan var hur bra som helst,
ena dagen spenderades på havet i segelbåten tsm med my, ålen och matej, solade, badade och spelade kort. onsdagen kommer jag ihåg mycket väl, jag och ålen började dagen med att spela chigago på balkongen, först spelade vi om vem som skulle storstäda hela hemmet, ålen förlorade sen spelade vi tre ggr till och han förlorade, detta resulterade i att han fick som sagt storstäda hela hemmet, gå ut med gucci och ställa sig mitt i gatan, hoppa på ett ben och skrika kuckeliikuuu, laga mat den kvällen och ge mig massage, jag ÄLSKAR chigago ;) 

i torsdags började karnevalen och jag har haft tre ljuvliga dagar... i lördags var det ju dags för den stora kubbturneringen med 48 lag, och jag och min bitterfitta kom fantamej 2:a, fick stå på pallen, fick skumpa samt 600 spänn, men inget slår äran, så JÄVLAA bäst e vi ;)

idag e jag ute hos mamma, my har precis kört hem vi har solat och snackat skit.

och vet ni va?
på lördag drar jag, ålen, mamma & larry till parga i grekland, sååå jääävla fint.

ska försöka uppdatera innan dess,
köss folket!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du de där med Parga låter jävligt najs;)

2010-07-20 @ 10:44:04
Postat av: [email protected]

Ja de va en jädrans lång semester;)

2010-09-06 @ 12:29:58
Postat av: Hanna

Allt bra med dig idag?=)

2010-09-06 @ 12:42:52
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0