min helg

har varit mycket lyckad,nu e det måndag och jag befinner mig som vanligt på jubb, ahh.

fredag, jobbade till kl 18, sen var det hem snabbt och fixa till sig innan folket kom hem till mig för fest. blev en rolig för´fest med allt från tiger - pippirull sångande till gammeldans med riktiga gamlingar hämtade direkt från biljarden, ålen & robban är som dom är. sen blev det tycho och sen kom jag inte mycket längre.

lördag, på dagen blev det pizza & shopping istan med linisen, redan kl 16 var jag redo för att möta kvällen, därför begav jag mig hem till bönisen för att umgås med mina grabbs innan det var dags för hanna & mattias inflyttningsfest vid 20 tiden. där stannade jag & felicia i ca 2 timmar, spelade spel och hade det trevligt. efter det stack vi till prahl som hade fest. sen det vanliga tycho och deck.

söndag, hade en riktigt mysig söndag, mysigare än på länge. den innehåll trevligt sällkskap, tacos, mango, chips, mys m.m :)

bilder finns på facean, men har ni tur så kanske en o annan dyker upp här på bloggen med

förresten, festfia kommer nu ta permission ifrån festlivet i 2 helger, hoppas ni klarar er ändå ;)
i will be back on emmas 20 årsfest, ses då!

köss & kram

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja det kan nog behövas lite permis där!Nu ska vi köra o lämna din bil.Puss

2010-02-22 @ 08:45:49
Postat av: felicia

Paus från partyt, jadåå.. Utan dig är det inte ens lönt :P

2010-02-22 @ 19:41:25
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0