hemma en lördag

det händer inte allt för ofta,
men då jag har en jobbevecka som är allt annat är normal framför mig så känner jag att det är bäst att ta det lugnt idag, tar nämligen ett par dagar för mig att återhämta njure, hals och hue. felicia och hennes svinfot gör mig sällskap denna afton.

i brist på sysselsättning så kollar jag runder på inrednings grejor, älskar allt som har med det att göra, typiskt tjejigt vilket jag inte e så känd för att vara annars, älskar att spotta, rapa och dricka öl. har fått i uppgift att piffa upp en väns hem och den uppgiften tar jag på fullaste allvar.. allt för den.

ska kolla vidare och försöka övertala felicia att vi ska kolla läget på tycho sen, i nyktert tillstånd då

btw, gårdagen är jag mycket nöjd med,
2 förfester, tycho, tages och efterfest, somnade vid 7.30, då e det bra

kösS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0