Fia-Erika-Dag

ska vi ha idag och kanske felicia på ett hörn..

vi ska om en stund bege oss ut till häljarp för att hämta hit mini som är en utav erikas mammas 5 hundar, guccan ska få lite kvinnligt sällskap hade vi tänkt, få se hur det slutar. mini är känd för att vara en MEGA bitch.

förresten, är det bara jag som tycker att det är helt ok att äta kåldolmar, nudlar och currysås?
bara lingon och svartvinbärsgele som fattades där.

idag ska jag tvinga erika att äta kåldolmar, fast denna gång med potatis och brunsås
alla som känner erika vet hur kräsen hon är, bara att jag har fått henne till att prova är kryss i taket

uppdaterar sen om hur det gick, vet at ni alla säkert är riktigt nyfikna ;)

min dator fungerar igen, woho.. så nu är jag tillbaka för att stanna

kössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0