ooh friday

men först ska jag tala om att det blev hönis i onsdags, o fint var det även om jag ibland kan vara en bitterfitta, sorry töser. men var iaf snäll och körde jennie hem i regnet, det ni ;) grillades KALLrökt lax, spelades spel som förövrigt jag och jennie vann, silket team!

igår var det jobb för hela slanten, på kvällen blev det mys hemma hos ålen med tacos och avatar.

och idag är det fredag!!! precis landat i soffan efter 11 timmars jobb och en dusch. jag inväntar min lollo som ska komma med god mat, vinet är på kylning men om det kommer drickas upp idag eller imorgon är det ingen som vet ännu. vi får helt enkelt se vart kvällen tar oss. ryktas om att en viss mr persson ska ha fest med abdul och gänget?? hm, och en sönderjögad lill-nils, lockar inte särskilt mycket kan jag säga..

förlåt för ett flummigt inlägg, känner mig lagom stressad..

nu blir det iaf fixning!

kössis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0