ojojoj, what a night

ja herrejävlar vilken kväll det blev igår,
det hela började på speakers runt sex tiden med att jag, min man o lille lill-nils käkade den underbart goda VARMrökta laxen (inte alls för salt;) och satt verkligen inte fel. till det avnjöts det en o annan tuborg. vidare till tycho vi gick där jag fann några av mina hönor, blev jenga spelande samt uno. sen kom adam och gänget och ett, två, tre så var jag & ålen på cardinal i hbg med dom, i fettigt hår, slit kläder och tygskor, hur fan gick detta till? men skoj hade jag när jag och adam svängde runder på dansgolvet!

älskar spontankvällar =)

somnade cirkus 6 imorses och är vaken och nyduschad redan nu, väldigt impad av mig själv.

tror det får bli lunch på basilika nu, hade suttit hur fint som helst.

just fasiken, det e valborg idag.. vad jag ska göra ikv e fortfarande öppet, hur öppet som helst.

sorry för cpinlägg

kössiiiiiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0