min otroligt braiga helg

fredag, det blev att vinet korkades upp eller vad man ska kalla det, gla för bag in box e jag iaf. jag och lollo satt först och drack och åt här hemma, sen drog vi hem till ålen som hade lite folk. vid 24 drog vi ner istan, blev en runda på speakers sen hem och nannade gottit.

lördagen, började med att jag, ålen och lollo drog till center syd för att köpa skor till mig ni vet ta 3 ålen betalar ;) (trodde jag ja) haha. men så blev inte fallet, utan det blev ist ta 3 fia fick betala för 2, älskar väl skopunkten. efter det körde vi hem och gick ner på speakers för lunch, varmrökt lax avnjöts och fy fasiken vad god. sen hade vi ringt runder till en massa och det blev samling vid slottet kl 14 för öldrikning och kubbspelande, och som jag ägde kan jag säga. efter ett x antal timmar där gick vi vidare till tycho för att sitta på uteserveringen och spela jenga, man fick bjuda alla på en shot om man välte, efter jag hade vält 2 ggr i rad agera jag åskådare ist. vid 22 tiden var det dags att bege oss ut till industriområdet för att inta lokstallet där det var fullt med folk och reagge band som spelade. vid 01.00 stack vi ner istan till falafelmannen där stötte vi på full och fullare, nämligen bönisen och linis, jag slog min kebab i bönas fulla huvud ett x antal gånger i hopp om att han skulle nyktra till men ist blev han lite små kinkig vilket resulterade i att jarlsdal och ålen fick halva min kebab på sig, hahaha. ahhh, hade riktigt jävla skoj kan jag säga, bästa lördagen på sjukt länge!

slitsöndag, som inte e så farliga längre, inte för min del faktiskt. som jag skrev innan så blev det kubb med lina, böna o ålen, fick blev campingen får vi kom på att det nog hade blivit rätt svårt att spela kubb på sandbergen. jag och lina sög RIKTIGT mycket, vi kom fram till att det behövs jög i våra kroppar för att vi ska kunna kubba. efter det lämna vi av lina som skulle spendera sin kväll på jobb. sen blev det grillning här hemma på min balkong med mina pågar. och nu blir det lite film o mys med snutt innan sängen kallar.

hört att holk beställde en taxi igår som hon aldrig åkte med och fick betala för idag??? inte smart den ;) hahahahha.

köss folket!

Kommentarer
Postat av: Felicia

UPPDATERA VÅR BLOGG..

2010-04-26 @ 18:02:11
Postat av: sabina.

hahahaha, fan vad stirrig jag blev! payback is a bitch, så ni vet ;) haha!

2010-04-28 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0