ljuvliga onsdag

dom senaste dagarna har handlat om jobb och sömn,
varit helt slut, men nu, nu börjar jag bli människa igen! =)

är ledig från och med idag fram tills måndag morgon,
hur härligt är inte det?

sitter just nu och dricker kaffe med min påg,
ska alldeles strax fixa till huet sen blir det hem till mina tvillingar dit nog även bitterfittan skall om hon kan sluta tjura. ikväll är det som vanligt hönis, denna gång står jennie för det fast då hon inte har kommit lika långt i livet som oss andra och skaffat en egen lya så får det bli på nygatan hemma hos häni. vad kvällen bjuder på e det ingen som vet, mer än att det INTE blir mat.

nej nu får jag ta tag,
köss folket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte hunden!

2010-04-28 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0